poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mój zestaw startowy: manicure hybrydowy

Hej! :)
Ostatnio postanowiłam wypróbować manicure hybrydowy i wierzcie mi lub nie - raczej nie powrócę już do "zwykłych" lakierów do paznokci. A dlaczego? Głównie ze względu na trwałość (normalny lakier trzyma się na moich paznokciach maksymalnie 3 dni) a także czas wysychania - paznokcie mogę pomalować wieczorem i mam pewność, że rano nie znajdę na nich odciśniętych śladów przez poduszkę ;)
Szukałam informacji na jaką firmę lakierów postawić i wybrałam Cosmetics Zone. Lakiery kosztują ok. 25zł za buteleczkę a są porównywalne do tych z wyższej półki.



Na początek mojej przygody kupiłam:
- clenaer do odtłuszczania płytki paznokcia, który był w zestawie razem z bazą i topem;
- płyn do dezynfekcji;
- aceton do ściągania lakieru;
- płyn usuwania do skórek Sally Hansen;
- szczoteczkę do manicure;
- cążki do skórek;
- radełko-kopytko do skórek;
- pilniczek i polerkę;
- waciki bezpyłkowe;
- lampę - podstawa do wykonania tego rodzaju manicure. ;)

Oczywiście kupiłam również kilka lakierów oraz oliwkę do skórek. Wydawać może się, że jest tego bardzo dużo ale taką "inwestycje" robimy tylko na początku.


Napiszcie mi koniecznie czy miałyście styczność z lakierami hybrydowymi i jakie firmy polecacie :)

9 komentarzy:

  1. Niezły zestaw skompletowałaś:) Pokaż efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nabrałam ochoty na taki zestaw, tym bardziej jak przeczytałam posta u Kosmetycznej Hedonistki, a teraz jeszcze Ty szczujesz ;) Trochę się boję o płytkę paznokcia, poczekam aż coś tam zmajstrujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać tego typu lakierów więc nie pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię lakiery hybrydowe ;). Szkoda, że tylko raz miałam taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam takich lakierów. Kiedyś chciałam ale jakoś mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam kiedyś u kosmetyczki na takim manicurze. I tego samego dnia cały utwardzony lakier mi odpadł. Nie wiem czemu. Od tej pory takie rzeczy omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogła to być wina lakieru lub niewłaściwego przygotowania płytki paznokcia do zabiegu. Istnieje też coś takiego jak pocąca się płytka paznokcia na której niestety hybrydy/żele się nie utrzymają.

      Usuń
  7. Manicure hybrydowy bardzo lubię. Przede wszystkim, wygląda bardzo naturalnie, a to dla mnie jest ważne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...