poniedziałek, 21 września 2015

Ślubne inspiracje #2 - buty: Meliski do ślubu!

Hej!

Dziś druga odsłona ślubnych inspiracji. Pierwszą możecie zobaczyć <tutaj>.

Jak wiadomo wygodne buty na weselu to podstawa! Nie wyobrażam sobie panny młodej cierpiącej z powodu otarć i odcisków. Wiadomo, zakupione buty należy dużo wcześniej "rozchodzić", ale jeśli nie są one dobrej jakości to i tak dużo nie zdziałamy.

Kojarzycie hitowe buty Mel by Melissa? 
Są one wyprodukowane z materiału będącego połączeniem plastiku i kauczuku. Producent zapewnia nas, że główną zaletą tych butów jest ich wygoda - nie obcierają i idealnie dopasowują się do naszej stopy. 
Dodatkowo pachną... gumą balonową!

Jeśli chodzi o buty na mój ślub i wesele to od razu wiedziałam, że nie będą to klasyczne białe szpilki. Takie zwyczajnie mi się nie podobają. Chcę postawić na coś kolorowego, ale też nie do przesady ;) Jakiś odcień koralowy, pastelowy róż czy błękit. Zobaczymy :)

Przeglądając ofertę melisek wyjątkowo wpadły mi one w oko. Co prawa ich cena może trochę odstraszać - 300-500zł, ale za dobre buty warto tyle zapłacić.

Zapraszam do przejrzenie szpilek Mel by Melissa - dajcie znać co o nich sądzicie! :)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


11
12

Co o nich sądzicie? :) Oczywiście zdaję sobie sprawę, że są to buty z rodzaju tych, które nie wszystkim przypadną do gustu ;)

49 komentarzy:

  1. Pierwsze i te z różową kokardką bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie nie mogę mieć za wysokich więc te by było idealne :)

      Usuń
  3. Te 1 ładne ale reszta mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie w moim guście :)

    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 8 jest bardzo ładna, stopa zgrabnie wygląda w takim fasonie... tylko może bez tego serduszka :) Dla mnie niestety też obcas za wysoki, młoda jestem ale stopy się buntują...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaję, że stopa by była idealnie wyprofilowana w tym fasonie :)

      Usuń
  6. 8 jest bardzo ładna, stopa zgrabnie wygląda w takim fasonie... tylko może bez tego serduszka :) Dla mnie niestety też obcas za wysoki, młoda jestem ale stopy się buntują...

    OdpowiedzUsuń
  7. 8 jest bardzo ładna, stopa zgrabnie wygląda w takim fasonie... tylko może bez tego serduszka :) Dla mnie niestety też obcas za wysoki, młoda jestem ale stopy się buntują...

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają jak z bajki - takie mam skojarzenie. Ciekawe czy to wygodny but:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zwykłe meliski w szpic są fajne, ale mnie zastanawia w ogóle wygoda tych butów;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Są piękne ! Cena jest dość wysoka ale myślę, że warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne:) i obcas w sam raz dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wprawdzie rzadko kiedy można mnie zobaczyć w obcasach, ale numery 5 i 10 totalnie mnie uwiodły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy melisek, nie wiem czy bym się skusiła iść w nich na ślub... niby są ładne, ale nie znam jeszcze tego uczucia, kiedy je się ma na stopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie muszę je przymierzyć przed zakupem :)

      Usuń
  14. Myślę że zależy od klimatu ślubu, wydaje mi się że idealnie wpisałyby się w styl retro ;) Ja miałam duży problem z poszukiwaniami butów ślubnych. Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór butów zawsze spędza nam sen z powiem :P A już szczególnie ślubnych ;)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ten model z piórkiem również mnie zauroczył :)

      Usuń
  16. meliski mi się marzą... może kiedyś je kupię:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie szukam czegoś niestandardowego, wyjątkowego i niepowtarzalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie kuszą i kiedyś pewnie się skuszę :) Słyszałam, że są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie zdecydowanie 10 przebija wszystkie. Są naprawdę wyjątkowe i pewnie gdybym miała teraz szykować się do ślubu na pewno wybrałabym jakąś z twoich propozycji ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne buty, ale ja jestem już po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze przed, ale pewnie zanim się obejrzę będzie już po ;)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Głównie sprzedaż internetowa: zalando, domodi. Wiem, że są też dostępne w Warszawie w sklepie SchaffaShoes.

      Usuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...