wtorek, 3 listopada 2015

Ślubne inspiracje #4 - co zamiast welonu? | Wianki, kwiaty, opaski

Hej dziewczyny! :)

Z tematyką ślubną nadal jestem na bieżąco. Wstępnie suknia już wybrana więc czas pomyśleć o dodatkach. 

I tutaj pojawia się temat welonu ślubnego. Kiedyś było oczywistym, że miała go każda panna młoda. Obecnie stopniowo się od tej tradycji odchodzi. Welon zastępują wianki, opaski czy toczki. Osobiście nadal nie wiem na co się zdecydować. Wiem jednak, że na 90% nie będzie to welon :)

Jestem bardzo ciekawa jakie Wy macie zdanie na ten temat :)
W starszym pokoleniu mojej rodziny pomysł ten wzbudza grozę, jednak nie zamierzam się tym przejmować ;)

Pokażę Wam kilka moich inspiracji - dajcie znać, która z nich Wam się spodobała :)

1

2

3

4

5

6

7
8

9

10

11

12


13


A na koniec taki kwiatek ;)
Pozazdrościć fryzjerowi inwencji twórczej :D




Co sądzicie o ślubnych dodatkach? Welon, wianek, opaska czy jeszcze coś innego? :)

66 komentarzy:

  1. Ja miałam w dniu swojego ślubu i diadem i welon :) Gdybym miała wyjść za mąż ponownie pewnie ponownie postawiłabym na welon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Welony mi się nie podobają, ja postawiłabym na ozdobę do włosów lub kwiaty;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie najbardziej przemawiają propozycję z 2 i 8 zdjęcia, ale to może dlatego, że lubię świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi welony również się nie podobają :) Postawiłabym na kwiaty we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda opcja jest fajna, zależy tylko kto co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie postawiłabym na jakiś warkocz z kwiatami czy opaską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O warkoczu nie myślałam, ale właściwie też byłby świetny :)

      Usuń
  7. Wow ten kwiatek jest genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja własnie marzyłam o czymś takim jak na zdjęciu 11 i kiedy wszystkim to oznajmiłam to towarzystwo się obruszyło Bo jak to Panna Młoda bez welonu??!!?! :( Ale postanowiłam że będę miała rozpuszczone pofalowane włosy i nikt mnie nie zniechęci, a welonik jakiś się wepnie, niech będzie... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest taka sama reakcja, jak i na to, że nie chcę rzucania welonem. ale twardo stoję przy swoim, w końcu to mój dzień i ma być tak jak ja chcę;)

      Usuń
    2. Czasem warto postawić na swoim - w końcu to nasz dzień! :)

      Usuń
  9. ja welonu nie będę mieć, ale jeszcze nie wiem czy zastąpię go ładną opaską czy jakąś inną ozdóbką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się marzy welon... :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem już po, także już mi się nie przydadzą inspiracje, ale ładne są

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się błyszczące opaski, w ten dzień są bardzo na miejscu. Sama też raczej bym zrezygnowała z welonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opaski dopiero wchodzą w "ślubną modę", ale bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  13. Ja miałam prawdziwe kwiaty we włosach Eustomę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zdecydowanie wybrałabym jakiś wianek , bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi się welony aczkolwiek nie mówię że nie zamienię ich na jakieś kwiaty :) Ale gdzie mi tam jeszcze do ślubu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podobają zarówno welony jak i wianki, na szczęście daleko mi do ślubu i mam czas dumać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. loki i kwiaty we włosach coś wspaniałego:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również nie miałam welonu :) Kok i kwiaty we włosach - piękne i proste :)

    OdpowiedzUsuń
  19. kwiaty zamiast welonu też ładnie wyglądają
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no no ostatnie zdjęcie bardzo twórcze i oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pozycja 5 oraz 9 to moi faworyci:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jednak jestem za welonem wpinanym z taką spinką piękna w koka :) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. ee..to jednak wole welon niż te wianki...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie się podoba 5 :) Ale ja i tak wpięłabym tam krótki welon :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Na swoim weselu miałam welon całą noc i nie wyobrażam sobie żeby mogło byc inaczej. Myślę, że jest to taki dodatek, na który możemy sobie pozwolić tylko raz w życiu i nie roumiem dlaczego kobiety z niego rezygnują, chociaż szanuję ich decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  26. 1, 3 i 7 wyglada cudownie !!! :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...