wtorek, 2 września 2014

Zamiana pasty w maskę czyli Ziaja liście manuka :)

Hej! :)
Chyba każda z Was słyszała już o nowej serii firmy Ziaja - liście manuka. Kosmetyki te w kilka chwil zdobyły ogromną popularność w blogowym świecie.
I chyba nie ma się czemu dziwić ;)
Gdy seria ta wchodziła na sklepowe półki udało mi się kupić zestaw krem mikrozłuszczający na noc + pasta oczyszczająca. Kremu używam dopiero od tygodnia, ponieważ zawiera 3% kwas migdałowy i wolałam poczekać aż na niebie będzie trochę mniej słonecznych promieni. Natomiast pastą zajęłam się od razu!
A właściwie bardziej peelingiem a nie pastą bo taką właśnie konsystencję ma ten kosmetyk.

Na pewno nie polecam go dla osób z cerą wrażliwą - nawet na mojej mieszanej cerze czasem wywołał podrażnienia więc wolę nawet nie myśleć jaki skutek mógłby przynieść kontakt z tą pastą osoby o delikatne cerze. Jako peeling sprawdził się ok, ale bez większego "szału". Zwykły peeling jakich wiele.

Ostatnio jednak miałam coraz więcej wyprysków na skórze twarzy i niemiłych niespodzianek. Użyłam tej pasty jako maseczki - po kilku minutach zastyga na naszej twarzy. Trzymałam ją w takiej postaci około 30 minut a efekt był oszałamiający. A że liście manuka to nic innego jak liście drzewa herbacianego działają podobnie jak olejek czyli posiadają dodatkowo działanie bakteriobójcze.  Po kilku użyciach pryszcze ładnie wysuszone, cera gładka, zniknęła "kaszka" z czoła. 
W duecie z benzacne pozbyłam się całkowicie wszystkich niespodzianek z mojej twarzy!

Oczywiście przy takiej kuracji trzeba pamiętać o nawilżaniu skóry, ale o tym chyba każda z nas wie. :)
Jednym słowem - polecam, ale jako maseczkę! 


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To jest to, że nie dla każdego pasują te same kosmetyki. Chociaż gdyby tak było pewnie było by nam nudno :P

      Usuń
  2. czaję się na tą serię, ale najpierw chce wykorzystać to co mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio powstrzymałam się od kilku zakupów aby najpierw wykorzystać posiadane kosmetyki. :)

      Usuń
  3. Ależ ja dawno nie byłam w drogerii, nie spotkałam jeszcze tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to chyba faktycznie dawno Cie tam nie było ;p

      Usuń
  4. W takim razie w przyszłości kupię i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak te kosmetyki sprawdziły się u Ciebie!

      Usuń
  5. Kupię coś z tej nowej ziajowej serii dla siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie widziałam tej słąwionej serii nigdzie u mnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj w aptekach? Tam też je widziałam :)

      Usuń
  7. ja mam cerę wrażliwą dlatego używam go tylko nas nos, świetnie oczyszcza wągry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie dobrze, że mimo wszystko nie powoduje u Ciebie podrażnień :)

      Usuń
  8. Ja nie mam cery z wypryskami, więc u mnie pewnie ten produkt by sie nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to produkt głównie dla posiadaczek cery tłustej/mieszanej. Chociaż może jako peeling dał by radę? :)

      Usuń
  9. Wszędzie widzę te Maniuki :D chyba sama się skuszę - muszę zajrzeć do sklepiku Ziaji na szczęście mam blisko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty firmy ZIAJA
    Właśnie dziś u siebie na Blogu o tej firmie pisałam :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie na Bloga :)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trwa super promocja na paste oczyszczajaca firmy Ziaja (5,99): http://allegro.pl/ziaja-pasta-oczyszczajaca-zaskorniki-liscie-manuka-i5900038144.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...