środa, 16 stycznia 2013

Początki :)

Witam! :)
Niedawno odkryłam blogi włosomaniaczek oraz dział na temat pielęgnacji włosów na wizażu i... przepadłam :). Postanowiłam, że również zacznę dbać o moje włosy. Są one z natury proste. Niestety farbowane... ale postaram się wrócić do naturalnego koloru i nie niszczyć już ich farbami. Ich długość to ok. 50cm. Jakiś czas temu obcięłam końcówki, które były już w tragicznym stanie. Do niedawna moja pielęgnacja włosów opierała się jedynie na umyciu ich szamponem i nałożeniu raz na jakiś czas odżywki. Oczywiście nie zwracając uwagi na ich skład ;). Zainspirowana Waszymi wspaniałymi osiągnięciami w dziedzinie dbania o włosy postanowiłam również założyć bloga i dzielić się z Wami włosowymi-postępami.
A teraz do rzeczy - czyli obecny stan moich włosów:
Kolor trochę przekłamany lampą błyskową - w rzeczywistości są ciemniejsze.
Końcówki  są zniszczone i rozdwojone. W najbliższym czasie znów je obetnę. Mam również niewielki problem z przetłuszczaniem włosów. 
Mam nadzieję, że korzystając z Waszych rad zapuszczę długie i zdrowe włosy!

7 komentarzy:

  1. Wow! Jak dla mnie to już masz idealne włosy! :) A farbowanie nie musi aż tak wpływać na kondycję włosów (Anwena :). Co do przetłuszczania - u siebie zauważyłam, że wcierka Jantar opóźnia przetłuszczanie włosów. Sama sobie zrobiłam kłopot - pomimo, że włosy mi się nie przetłuszczały to zaczęłam je co dzień myć i od jakiegoś czasu inaczej się nie da, aż tu nagle wcierka zadziałała cuda i nie myłam włosów od dwóch dni, a nadal są niesamowicie świeże! :)
    A jeszcze mała rada - jeśli usunęłabyś weryfikację obrazkową przy komentarzach to myślę, że ułatwisz tym samym przyjemne komentowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja włosy myję codziennie lub co drugi dzień. Wcierki Jantar niestety nigdzie nie mogę znaleźć ale skoro daje takie świetne efekty to będę nadal jej szukać:).

      Usuń
  2. jak na początkującą włosomaniczkę to wlosiska masz bardzo łądne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Niestety do ideału jeszcze im dużo brakuje... Muszę jakoś poradzić sobie z ich łamaniem i rozdwajaniem na końcach.

      Usuń
  3. O jak miło, podobny blog :)
    Życzę sukcesu, i masz bardzo ładne włosy.
    Też miałam problem z przetłuszczaniam, jednak od pewnego czasu jest lepiej, od 2 miesięcy olejuję systematycznie, a tak to wprowadzam dużo nowości więc ciężko stwierdzić co pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym ja od takich pięknych włosów zaczynała włosomaniactwo to teraz po prawie roku mogliby mnie do reklam szamponów brać :D a ja zaczynałam od przerzedzonych przez prostownicę włosów, w dodatku je spaliłam :/ teraz już na szczęście jest lepiej :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie, jak na kogoś kto zgłębia dopiero 'włosomaniactwo', masz na prawdę czym się pochwalić!; )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...