środa, 18 listopada 2015

Sunshade minerals, zestaw 10 pędzli do makijażu | Pierwsze wrażenie.

Hej!

Jeśli śledzicie filmiki na YouTube to pewnie wiecie, że jakiś czas temu Maxineczka poleciła bardzo tanie pędzle - Sunshade Minerals. Wyprzedały się one wtedy w ekspresowym tempie i dla mnie już nie starczyło. Zapomniałam więc o nich na dłuższy czas i radziłam sobie tym, co miałam. Jednak ostatnio stwierdziłam, że czas na coś nowego.


Postawiłam na polecany zestaw 10 pędzli. Dostaniecie je na allegro oraz na portalu wizazysci.pl.
Zestawy są większe i mniejsze - 6, 9, 10, 12 czy 15 sztuk.



Za moje pędzle (10 sztuk) zapłaciłam 45,90zł - wychodzi więc po 4,60zł za sztukę ;) Piękna cena, prawda?


Kompaktowy zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu „Sunshade Minerals”, stworzony przez markę LancrOne jest idealny dla kobiet ceniących wysoką jakość i naturalność makijażu. Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. 

1. Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

2. Skośnie ścięty pędzel do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

3. Flat Top Brush płaski pędzel idealny do aplikacji kosmetyków płynnych, kremowych oraz pudrów sypkich, prasowanych, w kamieniu, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

4. Pędzel idealny do precyzyjnego nakładania korektora, jak również do nakładania cieni kremowych , sypkich i prasowanych, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

5. Pędzel o okrągłym przekroju pędzel typu "kulka", wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne . 

6. Owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

7. Pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

8. Pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej, włosie syntetyczne HD ułożone w kształcie " kociego języczka".

9. Skośnie ścięty pędzel, służy do nakładania cienia na brwi w celu ich przyciemnienia lub wypełnienia luki po nierówno odrastających włoskach. Umożliwia wykonanie korekty brwi i nadania im odpowiedniego kształtu. Idealny również do rysowania cieniutkich kresek na górnej i dolnej linii rzęs, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

10. Spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa.

Podsumowując: za cenę 45zł otrzymujemy 10 porządnie wykonanych a'la bambusowych pędzli w porządnym etui. Osoby z cerą wrażliwą nie powinny obawiać się reakcji alergicznych po ich zastosowaniu. Są bardzo mięciutkie i przyjemne w dotyku. Mam nadzieję, że będę z nich zadowolona :) 

Znacie te pędzle? Jak się u Was sprawdziły? 

49 komentarzy:

  1. Nie znam ale cena jest zachęcająca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tych pędzlach :) Może zrobię sobie prezent na święta i właśnie je sobie kupię? Bo wyglądają na naprawdę porządnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych pędzli ale prezentują się zjawiskowo! :) i mają bardzo dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na porządne i dobrze wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Atrakcyjna cena i ładny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest świetna i jakość też wynika, że jest bardzo dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czaję się na nowe pędzle ale z innej firmy;) Te wyglądają na bardzo przyzwoite;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają na porządne!;) szczególnie patrząc na cenę :P a myłaś je może? jak zachowują się po praniu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myłam - wszystkie pięknie poszło :) Żadnych "komplikacji" :D

      Usuń
  9. Mam ten sam zestaw i dobrze się u mnie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łooł :D Właśnie Twój post wędruje mi do zakładki i po wypłacie już wiem czego szukać :D Zaczęłam się troszeczkę bawić makijażem i cóż...taki zestaw byłby dla mnie tym bardziej motywujący :D
    Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie ślicznie wyglądają, a w tej cenie to można ryzykować zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdyby miały się nie sprawdzić, to dużo nie stracimy ;)

      Usuń
  12. Czuje się skuszona, fajny zestaw a ja potrzebuję nowych pędzli :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny zestawik;) Ja mam tylko kilka pędzli kupionych oddzielnie, a przydałby się taki cały komplet;)
    Zostałaś nominowana do zabawy w Liebster Blog Award na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się z nimi koniecznie zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za 39 zł kupiłam kiedyś zestaw 7, bo nigdy nie mogę trafić na ten z 10 pędzlami :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy zestaw muszę powiedzieć a i czytałam o nich same dobre opinie. Ja sama zamierzam się skusić też na nowe pędzle ale akurat nie SM choć może zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. NIe znam ale kuszą i ta cena .. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie czegoś takiego szukałam!
    Już podesłałam mojemu Lubemu Twój post z dopiskiem "prezent na święta" :D

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam na nie chrapkę ale o nich zapomniałam :D
    Dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam inny zestaw pędzli Sunshade Minerals i jestem nimi po prostu zachwycona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogłabyś powiedzieć jak sprawdził się flat top? Dobrze się nim nakłada podkład?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam te pędzle i są CUDOWNE! W tej cenie można nieraz dostać tylko jeden pędzel, a tu jest cały komplet i naprawdę sprawdzają się bardzo dobrze, po umyciu nic się z nimi nie dzieje, używam ich pół roku i na razie wszystkie w stanie idealnym mimo codziennego użytkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  23. super wpis, nie znam tych pędzli aczkolwiek wyglądają interesująco

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...