niedziela, 24 lutego 2013

TAG: Moje kosmetyczne dziwactwa i sekrety


Do odpowiedzi na TAG zostałam nominowana przez Felice :)

1. Uwielbiam malować paznokcie
Nie pamiętam kiedy ostatnio wyszłam z domu z niepomalowanymi paznokciami. Bardzo lubię to robić :) Szczególnie po męczącym dniu miło jest zrobić coś ładnego na pazurkach. Można nawet powiedzieć, że dziwnie się czuję w niepomalowanych paznokciach. Nie mogę też patrzeć na odpryśnięty lakier. Lakierów mam coraz więcej i ciągle mi mało ;)

2. Prostowanie prostych włosów ;)
Kilka lat temu namiętnie prostowałam moje... jakby nie było proste włosy. Miałam wrażenie, że  po użyciu prostownicy ładniej wyglądają ;) Na szczęście już mi przeszło. Moje włosy zapomniały co to prostownica i są mi za to wdzięczne.

3. Kremowanie do rąk
Bardzo nie lubię uczucia suchości rąk. Robię to kilka razy dziennie. A wieczorem przed snem to już obowiązkowo :)

4. Makijaż
Jeszcze jakiś czas temu (jakoś 1,5 roku temu) mogłam bez problemu wyjść z domu bez makijażu. Teraz nie mogę sobie tego wyobrazić. W moim przypadku jest to zwykły makijaż: podkład, puder, tusz do rzęs, bronzer. Jednak źle się bez niego czuję. Szczególnie denerwują mnie niepomalowane rzęsy...

5. Kosmetyczno-urodowe kanały YouTube
Uwielbiam! Mam ulubione kanały, które bardzo często oglądam. Stylizacje, denka, haule, vlogi, ulubieńcy... długo by wymieniać :) Od dziewczyn z YouTuba można się naprawdę dużo dowiedzieć i nauczyć. 



Do odpowiedzi na TAG serdecznie zapraszam: Alessa, Malut Ka, Claudia, Michasia mini, Malasija.

7 komentarzy:

  1. Widzę, że z malowaniem paznokci mamy podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, a co do prostowania włosów... miałam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. również nałogowo kremuję ręce... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam oglądać kosmetyczne filmiki :) W nudne wieczory potrafię siedzieć godzinami na YouTube.

    OdpowiedzUsuń
  5. również bez makijazu bardzo źle się czuję... wyrzucać śmieci jest przyjemniej.. umalowaną :D bawi mnie to, śmieszy i denerwuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znoszę suchych dłoni i źle się czuję bez makijażu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ciągle kremuje ręce i też nie wyjdę z domu bez makijażu :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...