poniedziałek, 26 października 2015

Biorę się za siebie! | Zaczynam miesiąc ćwiczeń, zdjęcia przed, moje postanowienia

Hej!

Ostatni czas nie był dla mnie łaskawy. Niestety, w związku z dużym stresem, który mi towarzyszył oraz przez leki, które muszę brać i które niestety powodują wzrost wagi troszkę mi się przytyło... Oczywiście nie twierdzę, że jestem jakoś nieludzko otyła czy coś w tym stylu ;). Jednak moje wymiary trochę podskoczyły go góry i czas najwyższy wrócić do stanu pierwotnego! Ten post powstał głównie w formie motywacji dla samej siebie - wiem, że za miesiąc będziecie oczekiwać zdjęć "po" i w związku z tym będę musiała ruszyć tyłek i ćwiczyć :)

Głównie chciałabym się skupić na ograniczeniu spożywania słodyczy i zdrowej diecie. Dużo warzyw i owoców, lekkie przekąski, więcej białka w diecie. 

Ćwiczenia jakie mam zamiar wykonywać to przede wszystkim zestawy Mel B oraz Tiffany. Są one pełne pozytywnej energii. Jeśli jeszcze ich nie znacie koniecznie poszukajcie filmików z ćwiczeniami na YT. Myślę, że dam radę ćwiczyć 3-4 razy w tygodniu i będzie to idealna ilość. Zobaczymy czy coś z tego wyniknie :)

Najbardziej co mnie denerwuje to boczki oraz uda, z którymi od zawsze miałam problem :(



Wymiary (wzrost 166cm) na dzień 26.10.2015r.
biust: 90cm
talia: 73cm
biodra: 100cm
udo: 56,5cm

No to walczymy! :)

Jakie są Wasze ulubione ćwiczenia?

PS. Przypominam o mini-rozdaniu :)

62 komentarze:

  1. O mamusiu.... Kobieto toż Ty wygladasz idealnie! Boczki! Gdzie tu boczki? Figura znakomita. Oczywiscie dla wyzwolenia endorfin to poćwiczyć mozna ale tylko dla szczęśliwości glowy, bo reszta jest ok. Boczki! Musiałabyś "podziwnąć" moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, na pewno nie jest tak źle :P

      Usuń
  2. Moim zdaniem też jest ok :)
    Ale ćwicz, jeśli masz się lepiej poczuć :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ćwiczę pośladki z Mel B. :) Wytrwałości życzę. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam mocno kciuki za sukces, sama zbieram się za walkę ze sobą, ale jakoś nie mogę się dobrze zmotywować do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalezienie motywacji to prawdziwa sztuka ;)

      Usuń
  5. "Lubiłam" kiedyś ćwiczyć z Chodakowską, gdy jeszcze miałam czas na cokolwiek ;) Dawała wycisk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, można się z nią nieźle napocić :P

      Usuń
  6. Moje ulubione ćwiczenie to wygibasy podczas robienia zdjęć i leniuchowanie intensywne przed telewizorem :P A tak serio to nie lubię ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leniiuchowanie też dobrze mi idzie :D

      Usuń
  7. Powodzenia ja ćwiczę od sierpnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. też ćwiczyłam z Mel B, sporo mi z nią zleciało i jeszcze spora droga przede mną, choć ostatnio mam chandrę i trochę sobie odpuściłam, poza tym kobiece sprawy mnie dopadły i już w ogóle mocy zero :( dlatego trzymam kciuki i czekam na efekty po pierwszym miesiącu, bo będą na pewno! :) z udami i łydkami też mam odwieczny problem :( najgorzej jest mi z nich gubić cm :( a z brzucha leciały mi jak z procy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te uda od zawsze mnie prześladują, ale taka już widocznie nasza uroda :/

      Usuń
  9. Też by mi się przydało trochę poćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wyglądam niestety o wiele gorzej, dla mnie najciężej z boczkami i oponką właśnie ;/ Ale strasznie mi czasu brakuje by ćwiczyć, chociaż planuję się już ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ćwiczyłam z Mel B brzuch. tyłek i nogi , ale strasznie obciążyło mi to kolana, mimo, że wykonywałam ćwiczenia poprawnie... przez 2 tygodnie chodziłam z bólem ;/ oby Tobie ćwiczyło się dobrze i bez komplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje kolana nie ucierpią bo już dosyć z nimi przeszłam :/

      Usuń
  12. Super postanowienie, życzę wytrwałości :) Ja od 4 miesięcy chodzę na siłownie i mogę powiedzieć, że uzależniłam się od treningów...te uwalniające się endorfiny podczas ćwiczeń bezcenne :) Co do diety ogranicz węglowodany na kolację i z owocami też nie przesadzaj bo zawierają sporo cukru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 miesiące to już kawał czasu! Gratuluję :)

      Usuń
  13. Uwielbiam zarówno Mel B jak i Tiffany. Ze swojej strony polecam jeszcze Jillian Michaels - ubóstwiam tę kobietę! :)
    Powodzenia w ćwiczeniach i zdrowej diecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o niej - muszę poszukać jej ćwiczeń :)

      Usuń
  14. Ja ćwiczę raz w tygodniu bo inaczej bym się zasuszyła chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia! Ja ćwiczę jogę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Oby na samych planach nam się nie skończyło :D

      Usuń
  17. Kochana dużo wytrwałości :) ja polecam mel b :) ale polecam też raz w tygodniu ćwiczenia rozciągające, relaksujące jak np joga o której wspomniała koleżanka wyżej :) mi takie naciąganie bardzo odprężało kręgosłup i pomogło na zakwasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Joga... marzenie :) Mam nadzieję, że kiedyś mi z nią będzie po drodze :)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Muszę też o nim pomyśleć - może to dobry pomysł :)

      Usuń
  19. ja ostatnio przytyłam 2 kg tłumacze to sobie jesienną potrzebą ciepełka;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam, 2kg to nawet trudno zauważyć :P

      Usuń
  20. Mam pewien system ćwiczeń, uważam że każdy powinien mieć dobrany pod swoje potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  21. znam te ćwiczenia ale one mnie nie ciekawią , ja mam wzrostu 165 , 34 lata , składu ciała nie pamiętam ale trener personalny u którego byłam wyznaczył mi do czego dążyć : waga 53 kg , ramię 26 , biust 89 , pod biustem 74 , talia 64 , brzuch 80 , biodra 90 , udo 51 , łydka 33 , kostka 21 , tłuszcz20% , na boczki typowo to hula hoop , ja kręcę 2 razy dziennie po 30 minut i ćwiczenie z Cassey Ho , polecam ;) aha na czczo rano zielona herbata - samo to już dużo daje , ja mam tylko 2 kg za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 kg to już bardzo, bardzo blisko! :)

      Usuń
  22. Ja nie lubię ćwiczeń stacjonarnych, wolę więcej spacerować i maszerować albo jeździć na rowerze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rower też bardzo lubię :) Niestety teraz pogoda coraz mniej nam na niego pozwala :(

      Usuń
  23. Trzymam kciuki szczególnie że sama potrzebuję motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) U mnie to jest dość dużo tych boczków i strasznie mnie denerwują i postanowiłam w końcu regularnie ćwiczyć z Mel B ale zobaczymy jak to wyjdzie w czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo denerwują :/ Oby udało nam się je zlikwidować :)

      Usuń
  25. Zazdroszczę wymiarów, gdybym ja opublikowała zdjęcia to większość z Was by zemdlała :D. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, pewnie wcale nie jest tak źle :P

      Usuń
  26. Ja również zaczynam ćwiczyć - szczególnie chciałabym się skupić na udach:) I mam nadzieję, że zapału wystarczy mi na więcej niż 3 dni :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Mel B i tiffany, lubię też ćwiczenia Jillian Michaels.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych ostatnich nie znam - muszę ich poszukać :)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...