piątek, 21 sierpnia 2015

Olejowe wspaniałości | odżywczy olej do włosów Bania Agafii od RedHairCare + jakie oleje polecacie?


Hej!

Dziś post olejowo-włosowo-chwalipięcki ;D A co, takie też czasem muszą być ;)

Jako, że ponownie przystąpiłam do bitwy o piękne i zdrowe włosy postanowiłam zagłębić się w temat olejowania włosów.

Jako pierwszy zakupiłam olej kokosowy (500ml za 15zl na stronie kosmetykizameryki.pl). Jak się okazało świetnie działa na moje włosy! Mam nadzieję, że z każdą aplikacją efekt będzie coraz lepszy :)

Ale, jeden olej to dla mnie było za mało ;) Szukałam więc czegoś nowego, ale zupełnie nie wiedziałam na co się zdecydować. I właśnie wtedy autorka bloga RedHairCare opublikowała post o rosyjskim odżywczym olejku Bania Agafi, który zupełnie się u niej nie sprawdził <link>.


Stwierdziła, że chętnie go komuś odstąpi. I tym sposobem po raz pierwszy poszczęściło mi się w takim rozdaniu ;)


Olej jest już u mnie, chociaż jeszcze nie został wytestowany.
Ogarnijcie co on ma w środku! W rurce znajdują się zioła/ziarenka, przez które przepływa olejek. Cudeńko :)




Kochane włosomaniaczki! Jaki olej sprawdził się na Waszych włosach najlepiej? Polecajcie :)

PS. W Biedronce trwa promocja -20% na szampony, odżywki i farby do włosów.

39 komentarzy:

  1. Moje włosy tak jak i Twoje polubiły olej kokosowy, na końcówki działa świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! :) Mam nadzieję, że z tej nowości będę równie zadowolona jak z oleju kokosowego :)

      Usuń
  2. Dosłownie wczoraj kupiłam olej babuszki agafii tylko że wzmacniający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to razem zaczynamy testowanie :D Czekam na Twoją recenzję! :)

      Usuń
  3. Kochana polecam zaopatrzyć się w olej marula - genialny na włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie olejek sprawdzi się lepiej :)

      Usuń
  5. Maaaatko ten olej chodzi za mną od dawna! Daj znać jak się spisuje, a ja tymczasem zbiorę motywację by się ruszyć w poszukiwaniach :D
    Ze swojej strony polecam olej Babydream dla dzieci oraz Oliwę z oliwek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie na 100% :D O Babydream słyszałam, ale jakoś nigdy mi z nim po drodze nie było. Szampon tej marki sprawdza się świetnie więc może czas rozejrzeć się za olejkiem :)

      Usuń
    2. Poza tym olejek genialnie zmywa tusz do rzęs nie osłabiając delikatnej skóry wokół oczu :D Rozpuszcza kosmetyk i nie zostaje śladu po makijażu, odkąd to odkryłam już inaczej nie umiem. Polecam ^^

      Usuń
    3. Nawet bym nie pomyślała, aby użyć go w taki sposób! Dobrze wiedzieć :D

      Usuń
  6. Kokosowy nierafinowany, czyli chyba najpopularniejszy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Maaam inną wersję tego oleju i go uwielbiam, jest najlepszy ze wszystkich jakie próbowałam :) tylko zamknięcie ma inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poniedziałek ruszam z testami tego cudeńka! :)

      Usuń
  8. ja lubię mieszanki olejów :) sam olej jako taki mi się żaden nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda obłędnie:) ja na razie stosuje khadi i wykonczyć nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ostatnio rządzi kokos, wcześniej bardzo lubiłam lniany i z pestek winogron:) A te z Bani Agafiii kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po tych upałach coś czuję,że muszę włosom zapewnić porcję odżywienia olejkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Na pewno im się to przyda. Tegoroczne słonko nie było dla nich łaskawe ;)

      Usuń
  13. Olejków Agafii nie próbowałam jeszcze. Póki co używam Amlę Jaśminową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Amli słyszałam tyle dobrego, że od dłuższego czasu chodzi za mną chęć kupna :)

      Usuń
  14. moje włosy uwielbiają arganowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wpisany na listę olejków do kupienia :D

      Usuń
  15. Ja odeszłam od olejowania, nie służyło moim włosom :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam arganowego i kokosowego właśnie 😊
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie 😊
    www.landofvanity.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowy bardzo dobrze się u mnie sprawdził :) Arganowego jeszcze nie miałam :)

      Usuń
  17. ale świetny pomysł z tymi ziołami w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, świetne to opakowanie :D testuj, testuj i dawaj znać ;). Na moje włosy najlepiej działa olej rycynowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja polecam wypróbować nowe olejki z serii Eleo Oriflame.
    Właśnie są w promocji, a po rejestracji można je kupić 20% taniej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...