wtorek, 4 sierpnia 2015

Włosomaniaczka na wakacjach – wizyta w DM, odpoczynek i pourlopowy powrót do rzeczywistości :)


Hej!
Wracam do Was po malutkiej przerwie związanej z urlopem!
Przez kilka dni zatrzymaliśmy się z narzeczonym w okolicach Zakopanego. Zwiedzania nie było końca a pogoda idealnie dopisała :) Zawitałam również do drogerii DM, ale o tym za chwilkę…
Przychodzę pokazać Wam kilka widoczków z Zakopanego i Popradu na Słowacji. Oczywiście nie mogło zabraknąć włosowych fotek :D
Jeśli kiedyś będziecie blisko granicy koniecznie odwiedźcie Słowacką stronę Tatr! Widoki przepiękne, zapierały dech w piersiach. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś tam wrócimy!
W czasie pobytu w górach odwiedziliśmy jeszcze Krupówki, Skocznię Narciarską i Dolinę Kościeliska a wracając zatrzymaliśmy się w Wadowicach.
Wracając do tego co pisałam na początku – będąc na Słowacji na deptaku w mieście Poprad odnalazłam drogerię DM.
Chyba nie muszę Wam mówić, że dostałam oczy jak pięć złotych? Jakie są mój odczucia? Już Wam piszę.
Nie wiem, czy to kwestia tego, że akurat tego dnia złapało mnie straszne przeziębienie i ledwo żyłam, ale asortyment tego sklepu mnie nie zachwycił.
Na półkach panował nieład i zupełnie nie mogłam się tam odnaleźć. Po analizie składów stwierdziłam, że są to bardzo podobne kosmetyki do tych, które kupimy u nas. Pewnie ciągnie nas do nich dlatego, że są u nas niedostępne ;)
Żeby jednak nie było, że wyszłam z DM’u z pustymi rękoma skusiłam się na żel pod prysznic i odżywkę BALEA. Zobaczymy jak się sprawdza ;)
Jesteście już po urlopie czy jeszcze przed? :)

43 komentarze:

  1. Byłam dwa lata temu w tych samych miejscach i było tam pięknie :)
    Zdjęcia świetne i jakie ładne,długie włoski :D Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      może jeszcze kiedyś uda nam się tam powrócić :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, drogeria ta zupełnie mnie nie zachwyciła

      Usuń
  3. Te żele Balea mają cudowne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoczki piękne, mieszkam zaledwie kilkadziesiąt km od Zakopanego, często tam bywamy.
    Zazdroszczę możliwość kupna w DM :)
    Jeszcze przed urlopem, ale od 11 lipca 10 pięknych dni nad naszym Morzem, oby pogoda dopisałam, bo zrezygnowaliśmy z wakacji w tropikach, gdyż takie obiecują u Nas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda zapowiada się rewelacyjne! Udanego odpoczynku :D

      Usuń
  5. 11 sierpnia* Boże żyje jeszcze lipcem...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :) ciekawią mnie produkty Balea do włosów, my jeszcze przed urlopem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i zachwycające widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, produkty Balea zamierzam sobie zamówić, kuszą mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne widoki, kocham góry. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie dopiero czeka wyjazd od połowy sierpnia. Już nie mogę się doczekać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marze o wizycie w tej drogerii:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne widoczki, jestem ciekawa produktów z tych drogerii jeszcze ich nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raz miałam odżywkę z olejkami i była bardzo dobra :)

      Usuń
  13. Super fotki :) W Zakopanem byłam w tamtym roku i też miałam jechać d Popradu ale ta druga część wycieczki nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem koniecznie się wybierz! Piękne miejsce :)

      Usuń
  14. zazdroszczę widoków i takiej wycieczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ojjjj to jest moje miejsce :) też w tym roku byłam w tej jaskini ;)
    a co do koników....to jestem za tym że nie powinno byc wcale bryczek

    OdpowiedzUsuń
  16. Góry, zakopane. Kocham <3

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym odwiedziła DM :) Szkoda, że ten taki słaby się wydawał.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim marzeniem jest pojechać do Zakopanego :) Ja w tym roku byłam nad morzem w Łebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie to marzenie spełnić - Zakopane jest piękne! :)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...