sobota, 8 sierpnia 2015

Przedłużanie rzęs metodą 1:1 – czy jestem zadowolona?

Hej!
Kto z nas nie chce rano wstać z łóżka i już dobrze wyglądać? ;)
Ostatnie upały nie zachęcają nas jednak do nakładania makijażu. Kiedy moja koleżanka zaproponowała, że w ramach ćwiczeń przedłuży mi rzęsy metodą 1:1 zgodziłam się bez zastanowienia! Czy jestem zadowolona z efektu i jak przebiegał cały zabieg – już Wam opowiadam : )
 
Na czym to polega?
W czasie przedłużania rzęs do każdej naszej naturalnej rzęsy za pomocą specjalnego kleju zostaje przyklejona jedna sztuczna - syntetyczna rzęsa.
 
Ile czasu trwa zabieg?
W zależności od doświadczenia osoby wykonującej przedłużanie oraz gęstości naturalnych rzęs od 2 do 3-4 godzin. W moim przypadku było to 2,5 godziny.
 
Jak długo trzymają się rzęsy?
Nasze rzęsy „żyją” średnio 60 dni i po tym czasie wypadają. W tym przypadku wypadną z doklejoną do niej sztuczną rzęsą. Oczywistym jest, że rzęsy są w różnym stadium wzrostu dlatego też najlepszy efekt utrzymuje się do 3 tygodni – później należy udać się na uzupełnienie.
 
UWAGA: Podczas całego zabiegu musimy mieć zamknięte oczy. Nie powiem, nie jest to łatwe i przyjemne. 2-3 godziny bez kontaktu ze światem może nas denerwować.
 
UWAGA 2: Do demakijażu oczu nie możemy używać wtedy żadnych preparatów olejowych oraz mleczek, które mogą rozpuścić klej. Pozostają nam tylko micele.
 
UWAGA 3: Przez pierwsze 24 godziny staramy się unikać kontaktu wody z rzęsami, nie chodzimy na basen oraz nie korzystamy z sauny.
Ile to kosztuje?
Wszystko oczywiście zależy od miejsca. W granicach 90-200zł.
 
A teraz czas na efekty!
Czy jestem zadowolona? Baaaardzo! : )
Oczywiście pierwszego dnia nie mogłam się przyzwyczaić, ale teraz co chwilę zerkam w lusterko i podziwiam moje piękne rzęski!
 
Oceńcie same:
 
Na początku rzęsy bez tuszu i pomalowane:
 
 A teraz efekt po przedłużaniu:
 
 
 
Stosowałyście taką metodę przedłużania rzęs? Co o tym sądzicie?


34 komentarze:

  1. Efekt fenomenalny, jest różnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow rzeczywiście genialny efekt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swoje po tygodniu wytarłam w poduszkę i musiałam usunąć, ale ja przeważnie śpię na brzuchu i to z tego powodu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow efekt mi się podoba :) przez 2.5 godziny to bym chyba zasnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ;) różnica jest znaczna ;) od dłuższego czasu myślę, czy u siebie nie zrobić przedłużania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeeej, ile rzęs! Niesamowity rezultat :) Warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz się zobaczyłam też byłam w szoku! :D

      Usuń
  7. Ja też stosowałam, miałam na swoim ślubie, potem uzupełniałam. Zraziła mnie cena do niestety trwałości. Rzęski szybko się sypały :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, też bym była zadowolona z takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają cudownie :) Ja chyba bym nie wytrzymała tyle czasu wytrzymać z zamkniętymi oczami, bałabym się, że tam usnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają nie raz się zastanawiałam ale boję się, że szybko bym je pogubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy te wypadają wtedy kiedy naturalna rzęsa :) o ile są dobrze założone ;)

      Usuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...