sobota, 15 sierpnia 2015

Pielęgnacja włosów na dziś – olej kokosowy, wosk aloesowy, Pantene Oil Therapy | aktualizacja włosów sierpień 2015


Hej!
Kolejny upalny dzień za nami. A jak wiemy – słońce na nasze włosy dobrze nie wpływa.
Moje też ostatnio uległy małemu „podsuszeniu” promieniami słońca więc stwierdziłam, że potrzebne im małe SPA. Dosłownie małe ;)
 
 
1. Olej kokosowy
Każda osoba interesująca się tematyka pielęgnacji włosów z pewnością miliard razy natknęła się na wiadomości dotyczące oleju kokosowego. Wzbraniałam się przed nim (sama nie wiem czemu), ale przy ostatnich zakupach z drogerii internetowej <kupiłam go tutaj> słoiczek o pojemności 500ml tego specyfiku wpadł w moje ręce.
Albo mam coś z węchem, albo on nie pachnie ;) A już łudziłam się, że moje włosy będą skropione kokosem. Ale to nic – nie zapach jest tu najważniejszy tylko działanie, rzecz jasna. Na naolejowanie moich włosów, dosyć długich (widać je <tutaj>) potrzeba naprawdę niewielkiej ilości produktu więć 500ml wystarczy mi z pewnością na długo : )
 
 
Nałożyłam olej na długość włosów, zawinęłam włosy w koczek i tak chodziłam przez godzinę.
 
2. Wosk aloesowy
 
O tym ”ulubieńcu-nieulubieńcu” napisałam osobny post. Trzeba nauczyć się go obsługiwać i wtedy dopiero zauważymy efekty działania ;)
 
 
Po godzinie trzymania oleju na włosach solo dołożyłam ten wosk na włosy w celu emulgacji oleju kokosowego  na pół godzinki.
 
3. Szampon Garnier Fructis Gęste i zachwycające
Całą tą mieszankę zmyłam z włosów szamponem z SLS, o którym pisałam <tutaj>.
 
 
4. Odżywka Pantene Oil Therapy
 
Na sam koniec po myciu w celu zatrzymania nawilżenia we włosach i dociążenia końcówek na długość włosów na pięć minut nałożyłam odżywkę emolientową Pantene Oil Therapy.
 
 
Po tym czasie włosy spłukałam letnią wodą aby zamknąć łuski włosa.
 
Aktualnie moje włosy prezentują się tak: 
 
 
 
 
Jestem z nich nawet zadowolona :) Stosuję suplementację CP i liczę na większy przyrost niż standardowy 1cm miesięcznie.
 
Znacie te kosmetyki? Jak miewają się Wasze włoski? ;)
 
 
 
 
 
 

47 komentarzy:

  1. Nie wiem jak to dziewczyny robicie. Tyle odżywek i olejów, moje włosy są zbyt obciążone po takiej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje z taką pielęgnacją bardzo się polubiły :)

      Usuń
  2. Znam szampon z Garnier :) był całkiem nie zły : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy prezntują się perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki komplement! :) do perfekcji jednak jeszcze troszkę im drogi zostało. Staram się jednak, aby były w coraz lepszym stanie :)

      Usuń
  4. Ten olej nie ma zapachu, bo nie jest czysty tylko rafinowany. Prawdziwy olej kokosowy ma zapach :) A to całe "pure" to niestety ściema ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba następnym razem skuszę się na tą "prawdziwą" wersję :) dziękuję za informację! :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Staram się aby były w coraz lepszej kondycji :)

      Usuń
  6. Masz piękne włosy, ja mam właśnie nałożony olej kokosowy, ale ten mój intensywnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten z KTC jest rafinowany, więc bezzapachowy, ale to nie znaczy, że nie jest 'pure', czyli czysty, po prostu był tłoczony na ciepło. Miałam oba typy olejów i jeśli chodzi o działanie zewnętrzne to się niczym nie różnią, jedynie ten nierafinowany po prostu umila wszystko ślicznym zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dziękuję Ci ślicznie za tą informację! Teraz już wszystko wiem :)

      Usuń
  8. świetne włosy :) z Garniera taką samą niedawno zakupiłam maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy sprawdzi się równie dobrze jak szampon i odżywka :)

      Usuń
  9. Nie miałam nic z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale zainteresowałam się szamponem Garnier Fructis, bo używam teraz odżywki z tej serii.
    Masz przepiękne włosy *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy nie cierpią oleju kokosowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a co z nimi robi? Jednak każde włosy mają swoje wymagania

      Usuń
  12. Muszę w końcu spróbować oleju kokosowego i na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaryzykowałam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

      Usuń
  13. u mnie olejowanie źle się kończy więc tego nie robię ,ale lubie używać maki na włosy :D
    Twoje sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale piękne :)
    Zazdroszczę, że możesz używać kokosowego, bo pięknie pachnie. Mi niestety puszy włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U mnie jak do tej pory sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  15. Olej kokosowy to fantastyczny produkt,uwielbiam go;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten olej kokosowy gości u mnie bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo ładny kolor włosów. UWIELBIAM olej kokosowy, bosko działa na moje włosy. To zdecydowanie olej, który najczęściej nakładam. Ten szampon z Garniera, jak i odżywka z tej serii, jest na mojej liście zakupowej, która będzie realizowana w sierpniu. Lubię Garniera wiec mam nadzieję, że i ta seria się u mnie spisze :-) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ta seria Garniera spisze się u Ciebie tak dobrze jak u mnie to będziesz nią zachwycona! :)

      Usuń
  18. Świetne włosy! zdecydowanie udane spa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Używała kiedyś oleju kokosowego i pachniał bardzo przyjemnie, delikatnie i nie mdło, ale niestety na moje wysokoporowate włosy kompletnie nie działał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie potrafię określić porowatości swoich włosów, ale skoro na wysokoporowatych olej się nie sprawdza to mogę je wykreślić ;)

      Usuń
  20. Śliczne masz włosy :) przypominałaś mi o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...