czwartek, 27 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca z Calcium Pantothenicum

Hej!

Dokładnie 24 lipca rozpoczęłam suplementację znanym wszystkim suplementem Calcium Pantothenicum. O tym co to jest i dlaczego ma prawo działać pisałam Wam <tutaj>.




W skrócie:


Pantotenian wapnia, czyli inaczej witamina B5/sól kwasu pantotenowego
·       pobudza podział komórek w mieszkach włosowych
·        stymuluje wzrost komórek
·       regeneruje tkankę łączną
·       zapobiega wypadaniu włosów
·       podnosi poziom nawilżenia skóry
·       łagodzi podrażnienia i przyśpiesza gojenie ran.
·       Kwas pantotenowy wchodzi w skład koenzymu A.



W ciągu miesiąca zużyłam dwa opakowania tego suplementu - każde po 50 tabletek. Jedno opakowanie to koszt około 8zł. Zalecane dawki to 3-4 tabletki dziennie.


I najważniejsze - czy CP dało efekty?

Tak:)

Cera - nie zauważyłam wysypu, który pojawiał się u niektórych dziewczyn. Cera bez zmian, może nawet ładniejsza niż miesiąc temu :)

Paznokcie - pod koniec tego miesiąca zauważyłam, że mniej się rozdwajają i są twardsze.

Włosy - mój standardowy przyrost miesięcznie to 1cm. Ani więcej ani mniej ;) W tym miesiącu udało mi się osiągnąć przyrost 1,5 -2cm! Dla mnie to rewelacja! :) :) Zauważyłam także mniejsze wypadanie włosów z czego niesamowicie się cieszę!


Znacie ten suplement diety? Stosowałyście go? We wrześniu mam zamiar testować Skrzypowitę oraz wcierkę Jantar (jeśli w końcu przekonam się do jej zakupu).


26 komentarzy:

  1. Na mnie niestety nie działało tak dobrze, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdziło. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie miałaś wystarczające stężenie tej witaminy w organizmie :)

      Usuń
  2. Bardzo go lubiłam i muszę do niego wrócić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też powróciłam do niego po dwóch latach ;)

      Usuń
  3. Jedyny suplement który zatrzymuje u mnie wypadanie włosów i dzięki któremu miałam swój pierwszy baby hair busz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że na Ciebie tak podziałał , ja nie miałam pamięci żeby brać go codziennie zatem nawet nie wiem do końca czy to suplement dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, przy suplementach liczy się systematyczność :)

      Usuń
  5. Przymierzam się do jego wypróbowania :) Ciekawe czy na mnie też tak dobrze podziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować na kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosowałam kiedyś ten suplement i z tego co pamiętam podczas stosowania go wypadanie włosów zmniejszyło się. Jednak nie wiem jak działa on na przyrost, bo wtedy tego nie kontrolowałam ; ) Muszę wypróbować go i to koniecznie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj! U mnie włosy urosły dwa razy więcej niż zazwyczaj więc rewelacja :)

      Usuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego suplementu ale chętnie spróbuję :)


    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stosowałam, ale dużo dobrego słyszałam o tych tabletkach. Ja się absolutnie nie nadaję do stosowania suplementów, bo zwyczajnie zapominam je brać, a takie niesystematyczne stosowanie nic nie daje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie bierze systematycznie to lepiej nie brać wcale bo to pieniążki wyrzucone w błoto :)

      Usuń
  11. Coraz bardziej się przekonuję, żeby do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo się cieszę, że tu jesteś! :)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, dają mi one motywację do dalszej pracy :)

Zawsze odwiedzam blogi wszystkich komentujących również zostawiając wiadomość od siebie :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...